Po přečtení článku z www.mx.cz jsem šel na oční. Paní doktorka se ptala co mě trápí. Řekl jsem jí, že něco čtu, ale vidím něco jiného. Prohlédla mi zrak. Pověděla mi, že vidím dobře. Zdraví že mám v pořádku. Možná na tom nebudou se zdravím tak dobře jiní.
Napsal jsem Ježíškovi. Nenos mě letos žádné dárky. Jenom mě prozraď, kdo to napsal. Zda je autor z Čech, nebo z Moravy. Ale protože jsem nebyl hodný, asi mě to neprozradí. Škoda.
Moje přání bylo abych se mohl také cítit jako kluci a holky z FANDA KLUBU ( dále jen FK ). Tak jsem si dal k obědu čočku. A ono to funguje. Také jsem se začal cítit.
Trápí mě jedna věc. Rád bych jel 23. 11. 2013 do Prahy do baru na setkání mazďáků. Pořádá to pan Otamír Švaněk a pan Michal Švaněk. Jistě by mě rádi viděli a přivítali. Ale jet tam nemohu. Musím ve stejném termínu do Vílance. Je tam totiž předvánoční setkání našeho klubu. Klubu, jehož jsem již 14 let členem. Toto setkání bývá v tuto dobu každým rokem. Je to jistě jenom nešťastná souhra náhod, že v té Praze je to zrovna ve stejném termínu! Nebo že bych se pletl?
Nejsem si vědom, že bych byl členem FK a že bych se od nich s několika lidmi v loňském roce odtrhl. Vždyť i představitelé FK jsou členy toho původního klubu z roku 1999. A dokonce kandidují do vedení. Takže jsou vlastně všude - v obou klubech. Takže se vlastně také odrhli. Nebo jak to vlastně je?
Že by se tedy vlastně odtrhl FK. Aby se mohl otevřít a mohl zadarmo přijímat nové členy. Aby nemuseli intrikovat. Mám v tom hokej! Kdo mě poradí a upřesní tuto situaci?
Nyní očekávám reakci mimo jiné i některých mladých mazďáků. V době, kdy já jsem již jezdil s Miatou, oni za sebou tahali na provázku po hlavním městě kačera. A na první setkání v roce 1999 v Ostravě, které pořádal pan Láša, jsem byt také. A jsem od té doby členem pořád stejného klubu. Již 14 let a nehodlám na tom nic měnit!!! Tak a teď suďte.
Začínám v to mít nějaký zmatek. Oblékám se. Jdu k doktorovi. Tentokrát to nebude oční. Tentokrát to bude psychiatrie. Třeba mě tam pomohou. Aspoň doufám.
Také se mně nějak nedaří rozklíčovat to, co jsem na zmíněných stránkách paralelního klubu fandů MX-5 přečetl. Chápu, že nechtějí volit vedení či výbor, protože obojí je pevně dané a volby by mohly přinést změny. Chápu, že nechtějí stanovovat základní pravidla fungování klubu, protože by je pak museli porušovat. Co ale nechápu je drzost prohlašovat o sobě, že neintrikují; nicméně budiž, i na Trabanta lze dát samolepku Ferrari... Ale co mě opravdu štve jsou lživé informace ohledně MX-5 klubu (teď myslím ten jediný klub, na jehož stránky píšu), které jej jednak poškozují a jednak mohou demotivovat potenciální nové členy.
Ohledně shodného data vánoční besíkdy: já jsem za to rád. Alespoň si každý může svobodně vybrat kam pojede, ale hlavně tato dichotomie znemožní poněkud schizofrení praktiky některých lidí zúčastňovat se akcí (a případně je rozvracet) klubu, jehož existenci buď popírají, pomlouvají nebo odsuzují.
Posíláme pozdravy všem z Ostravy, z lůna Klubu MX-5....:-)))
Michale, ústav doktora Chocholouška by měl vyhledat úplně někdo jiný. Předpokládám, že po té, co si v Hirošimě přečetli o lásce některých Čechů k lásce k jednomu z jejich modelů, se zpamatovávají ještě do dnes. Je hloupé to takhle napsat, ale doufám, že ve Vilanci společnými rozumnými kroky rázně a jednou provždy skoncujeme s těmito nechutnostmi. Je nedůstojné vůbec jakkoliv reagovat na připravené a detailně promyšlené provokace.
Přeji všem hezkou dobrou noc
pro nezasvěcené opíši co se dá na ní najít :
V roce 2014 to bude již 15 let od založení prvního MX5 klubu v České republice panem Jiřím Lášou v Ostravě a dva naši členové byli na jeho prvním srazu. Další léta se nesly ve znaku transformací a vzniků dalších uskupení a klubů, které skončily během posledních 8 let a cítíme se ideovými nástupci tohoto původního klubu.
Tyto stránky se staly oficiálním zastoupením FAN KLUBU MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA, přímo v továrně Mazdy v Hirošimě. Tak byl tento klub nazván a uveden na stránkách Mazdy ČR.
Založili jsme zde okruhové závodění s Mazdou mx5 pod názvem Miata cup, kde se pokoušíme zlepšit jak součástky na našich autech, tak i ty mezi volantem a pedály. Během posledního roku se od nás odtrhla skupinka lidí, kteří stejně jako my fandíme Mazdě mx5, ale jsou více uzavření a nepřijímají další členy, nicméně s nimi i nadále spolupracujeme.
Ostatní odstavce jsou totožné s původním obsahem.
Není mi zcela jasné co autor zamýšlel, neboť některé věty jsou zavádějící a jiné obsahují lživé informace. Je poněkud komické, že ty dva co byly v Ostravě na prvním srazu a kterými se tolik chlubí (od nás tam byl tuším Michal Klempa), tak za těch 15 let poněkud zesenilněli a zapomínají, neboť první klub panem Lášou nebyl založen v Ostravě roku 1999, ani na Zadově roku 2000, ale až v roce 2001 v Kutné Hoře a jeho název byl "CZECH OWNERS MX-5 CLUB". To jen pro úplnost. Dost mi uniká drzost autorů se cítit ideovými nástupci, neboť v tomto klubu se nekradlo, nepodvádělo, neintrikovalo a nikdo nikoho nenasíral. Prostě jsme se na sebe těšili. Titulovali jsme se kamarádi, nikoliv bývalý kamarádi, jak má nejmenovaný O. Švaněk v oblibě. Navíc mě zaráží, že za těch 15 let ani neví jak se to nepohodlné auto vlastně jmenuje. Opět pro nezasvěcení, kteří netuší jaké nápisy na autě mají – je to MX-5, nikoliv mx5, mxka, emikspět či jak to nazývají. To mě tahá za nervy stejně jako falešná hudba linoucí se z garáže. Jiří Láša tedy určitě nemohl založit „MX5 klub“. Na to byl totiž dost inteligentní. Chlapci, jediné co můžete cítit, je zápach z ukradené domény a dalších drobností, ale to zřejmě u Vás nehrozí.
Jaké a kolik klubů skončilo během posledních 8 let nevím, ani jsem žádnou takovou statistiku nečetl. Ale vím o jednom, který vznikl letos na jaře. Říkají si různě, podle toho co se zrovna hodí. Nejdříve to bylo uskupení, pak FUNKLUB, teď už dokonce „FAN KLUB MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA“. Prezentují se na stránkách, které ukradli našemu klubu, tedy nám všem. Aby bylo jasno. Ideální název jejich klubu by spíše měl být „KZ MX-5 banánová republika“ (klub zlodějů). Kromě domény nám ještě stihli ukrást „ducha srazu“, teď i celý klub. Komedianti. Doufám, že už nemáme nic, co by se ještě ukrást dalo. Ještě jsem zapoměl na fakt, že do svého kalendáře si napsali srazy inzerované u nás. Nějak se mi k tomuto Fanda klubu hodí i název „modré straky“.
Pokud se zamyslím nad tématem, kdo by měl být ideovým nástupcem původního klubu (i když ten který jmenují neexistoval – založen byl pod jiným jménem a o 2 roky později), tak "CZECH OWNERS MX-5 CLUB" přešel plynule pod klub s názvem „MX-5 Klub Česká republika“. Tento klub se nerozpadl, existuje je dál a jsou v něm stále stejní členové stejně jako vloni, předloni, atd. A zatím má stále stejné vedení. Pouze se od nás odělil zloděj a několik jeho fanynek. Je naše velká chyba, že jsme byli až moc slušní a dotyčného jsme nevyhodili hned. Mohli jsme si ušetřit spousty nesmyslných a nikam nevedoucích debat, neboť s dotyčnými se prostě diskutovat nedá.
Není mi jasné co se musí udělat pro to, aby továrna v Hirošime si zaregistrovala jako oficiální zastoupení jakési uskupení staré půl roku. Ale přejme jim to, třeba přestanou krást a začnou psát japonsky. Na www stránkách Mazdy ČR jsem nic takového (Fanda klub) nenašel, ale třeba jsem hledal špatně. Na tomto je zvláštní, že za těch cca 5 let co se Radek staral o naše stránky (než je ukradl) se mu něco podobného nepodařilo. Ota celou dobu ve výboru a taky nic a nejednou to jde jako po másle. Jeden nestačí zírat. Buď je to opět jedna ze lží, nebo tam zaregistrují kdejakého garážníka. Nevím, nebyl jsem tam, nezajímal jsem se o to, na naše srazy to stejně nemá vliv.
Třetí odtavec je opět samá perla. Že prý založili závodění s „Mazdou mx5“. Jednak by mě zajímalo, kdo ho skutečně založil – mám pocit, že se kolem toho motal Libor Novotný, Petr Zábrž, Lukáš Fiala. Ale kdo z Fanda klubu – to nevím. Mám pocit, že žádný Fanda klub v té době neexistoval. A hlavně existuje nějaké auto mx5 ? Pokud si dobře pamatuji, tak pod obchodním označením „mx5“ se prodávala databanka od Psionu. Ale v té době si většina členů Fanda klubu hrála s kačerem. Jak je dále ve jmenovaném odstavci psáno, tak ale netuším, zda se odtrhla skupinka od Miata Cupu nebo od našeho klubu. Vzhledem k tomu, že na těchto stránkách je inzerováno, že se leteos Miata Cup nejede, tak usuzuji, že tato informace se týká našeho klubu. Co se týká uzavřenosti klubu a jakési odtržení – velmi komická věta. Soudný člověk ví jak to bylo a jen blázen to může popsat tak, jak je uvedeno na ukradených stránkách. Nechápu, jak se mohu odtrhnout od něčeho co neexistuje. A o uzavřenosti našeho klubu nemůže být řeč. Tedy pokud není myšleno to, že naše vedení odmítlo přijmout za nového člena Soňku, kterou nám Ota chtěl nacpat do klubu těsně před volbami (a prý že neintrikuje … chacha). Opět nechápu 2 věci, proč Ota nechtěl přijmout za členy klubu všechny své předchozí pasažérky a proč už tato jmenovaná není vyfocena se svým vozem na ukradených stránkách ?
Komentovat shodné datum ukončení jejich sezóny a naší snad ani nemá smysl. Naopak bych tímto chtěl jejich představitelům pro Čechy a pro Moravu poděkovat, že se na našem setkání nemusíme s nimi potkat. Stejně s námi letos moc nejezdili (jedině Karlštejn, ale to zřejmě nebyl náš sraz, Valašsko záměrně nejmenuji) a většinu z nich stejně ani neznám. Chlapci, koněčně jste pro svůj bývalý klub udělali něco dobrého. Ti co vědí kde je jejich místo, tak ví kam pojedou, a ti co neví který klub je jejich srdci bližší, tak ti se musí pro něco rozhodnout …. Těm jste udělali problém. Mě (a domnívám se že i spoustě dalším) tedy určitě ne. Takže ještě jednou díky…..
Na závěr bych chtěl popřát budování FAN KLUBU MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA do BIG nebo PIG (nevím teď co je správně) rozměrů za použití ukradených strýnek. Strčte si laskavě ukradenou doménu do zad…, přestaňte se o nás otírat (tedy pokud jsou Vám vzpomínky na strávených 14 let v našem klubu milé) a dejte nám už jednou provždy pokoj.
Myslím, že tohle je vyvrcholení celé anabáze. Na druhou stranu je z tohoto výplodu cítit velká nejistota sama sebou. Jak někdo začne napadat druhého protože sám nemá co nabídnout je to začátek konce. Bohužel kdo nezná pozadí a zloděje s Otou, tak může mít do prvního setkání s nimi pocit, že by to tak mohlo být. To už se nedá nic dělat. Musíme to hold chvilku vydržet. Navrhuji vymezit se proti nim krátkým, stále zobrazovaným textem na úvodní straně, aby lidi měli aspoň informaci o tom, že je to lživé a vycucané z prstu.
Nevím, nejsem textař, ale co třeba:
"Informace k webovým stránkám MX-5.cz
Webová adresa mx-5.cz se dříve nacházela ve vlastnictví MX-5 klub Česká republika. Bohužel byla odcizena Radkem Plhákem. Nyní jsou na ní zveřejňovány lživé informace o našem klubu.
MX-5 klub Česká republika se distancuje od obsahu a informací uvedené na adrese mx-5.cz.
Omlouváme se za nepřehlednou situaci a zveme Vás do klubu s tradicí a přátelstvím.
Členové klubu MX-5 klub Česká republika"
Jinak všechny zdravím a přeji pohodlné přečkání zimy pro vaše auta. :-)
ps. Lidová moudrost nám dává naději. :-)))
Na každou svini se vaří voda.
Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.
Na každého jednou dojde.
Čestný člověk má rovný hřbet i řeč.
Dobré svědomí nadevšechno jmění.
Drž se ševče svého kopyta. (nebo třeba kladiva, nebo posilovny)
Kdo co zaseje, to taky sklidí.
Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.
A pro tuto situaci nejvhodnější:
Kdo lže, ten i krade! :-))
Také připojuji souhlas s navrženým textem a s jeho umístěním na náš web v době co nejkratší. A SMS se nebojte, je to alespoň důkaz, že dotyčný na Vás usilovně myslí...... Mě třeba poslední přišla v pátek v půl jedenácté večer. Její obsah odpovídal pozdní hodině.
Tak SMS mám ze soboty ve 20:06h.
Trochu jsem přemýšlel o tom textu a bohužel jsem došel k závěru, že prohlašovat o někom, že něco odcizil přičemž je doména prokazatelně v jeho držení je asi trestné. :-)) Zákon bohužel asi nebude pamatovat na morální právo. A čert ví kam jsou někteří schopni zajít. Asi by to muselo být nějak takto:
"Informace k webovým stránkám MX-5.cz
Webová adresa mx-5.cz se dříve nacházela ve vlastnictví členů MX-5 klubu Česká republika. Následně byla v dobré víře přenechána Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval. Nyní jsou na ní bohužel zveřejňovány lživé informace o našem klubu.
MX-5 klub Česká republika se distancuje od obsahu a informací uvedené na adrese mx-5.cz.
Omlouváme se za nepřehlednou situaci a zveme Vás do klubu s tradicí a přátelstvím.
větu "přenechána Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval" bych zaměnil za "propůjčena Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval. V poslední době ji klubu odmítá vrátit zpět."
Vážené a milé členky, vážení a milí členové Klubu MX-5,
děkuji všem za Vaše příspěvky, se kterými jednoznačně souhlasím. Souhlasím i s umístěním krátkého informačního textu na našich stránkách, tak jak navrhuje Lukáš, s úpravou od Davida.
Sice jsem byla Otou Švaňkem nazvána arogantní lhářkou (i když ani nevím, čím jsem si to zasloužila), pan Švaněk mě pomlouvá, kde může. Jeden ze členů mi sdělil, že ví od Oty o mém e-mailu, který jsem poslala jeho přítelkyni a ve kterém jsem ji napadla. Přikládám celé znění výše zmíněného e-mailu (pouze jsem vymazala jméno oslovené přítelkyně). Můžete se přesvědčit o tom, že jeho přítelkyni nenapadám a co se asi panu Švaňkovi nelíbilo. Nejspíš ta skutečnost, kterou jsem tam o něm napsala…
Ahoj ….,
nejdříve Tě srdečně zdravím. Asi se divíš, že ti píšu, ale nejspíš tušíš proč.
Požádala jsem Martina Třešńáka, aby Tě odstranil ze seznamu členů a zrušil Ti přístup do členské části klubových stránek.
Ota Tě tam přihlásil nestandardním způsobem, přes můj nesouhlas a v rozporu s tím, co se v poměru 4 : 1 odsouhlasilo a je vyvěšeno na stránkách.
Vím, že Ota nechce dodržovat pravidla a řády, nechce být nějak omezován, ale s tímto opravdu nemohu souhlasit. Jde mi o princip a o to, že bylo něco odsouhlaseno. A velice mě uráží, že mě Ota nazývá arogantní lhářkou, což vůbec nechápu proč a určitě si to líbit nenechám.
Chtěli jsme vše řešit klidnou cestou a pokud možno co nejspravedlivěji. Nedali jsme na řeči některých členů, kteří chtěli vyloučit nejenom Radka, ale i Otu. Teď vidím, že to byla nejspíš chyba. On se to každý bojí říct nahlas, aby si to s někým nerozházel, já si tím taky nechtěla špinit ruce. A klávesnice jak na mobilu, tak v počítači unese hodně, to je mocná čarodějka. Asi se mělo vše řešit radikální cestou, udělat anketu "Radka vyloučit x nevyloučit" a Ota by si pak musel vybrat na čí straně zůstane. Oty jsem si vážila, nejenom za dlouholeté členství, ale i za všechno, co pro klub udělal. Ale on se strašně změnil, to už není ten Ota. Možná to přinesla doba...
Omlouvám se, pokud jsem Tě tímto e-mailem obtěžovala, ale považovala jsem za svou povinnost Tě informovat. Ota se mnou nadále odmítá komunikovat, což plně respektuji. Já budu mít třeba klidnější spaní. Ty jeho večerní SMS a telefonické monology mně opravdu na klidu nepřidaly.
Přeji příjemný den. S pozdravem Jitka Nováková
Jak se říká “potrefená husa nejvíc kejhá“. No a pan O. Švaněk mě nejen pomlouvá, ale už mě ani nezdraví. To je charakter…co?
Přeji Vám příjemné listopadové dny a těším se na viděnou ve Vílanci.
Nebezpečný internet skutečně je-kdokoli může napadnout kohokoli z čehokoli a pravda je nepodstatná.Pokud se napadený brání je to podezřelé,pokud nereaguje je to podezřelé též.Chci vám sdělit několik skutečností. A je pouze na vás zda chcete vnímat.
Jitka Nováková ignoruje legitimně vámi volené vedení klubu a v průběhu sezony mě sdělila,že vedení klubu je již tříčlené (dle jejího pocitu) a nejenom že se mnou a Radkem Plhákem nebude cokoli klubového konzultovat,ale ani nás o tom informovat.Nerespektuje výsledky ankety členů klubu (kterou opět vymyslela sama). Zasahuje organizátorům srazů do jejich srazu.Odmítla osvětlení odčerpání peněz z klubové pokladny Liborem Novotným na neexistující webové stránky (resp. nefungující) a přitom pasovala sama sebe na jakousi vrchní finanční kontrolu klubu.Nerespektuje skutečnosti že vedení klubu je pětičlené,presidentka je mluvčí vedení a nikoli jejich nadřízená s větším právem rozhodovat. Lživě informovala členy klubu o tom, že na "Karlštejn Tour 2013" byla pomoc Radkovi Kejklíčkovi zbytečná (možno ověřit).O pomoc v tomto případě byl požádán David Šíla,ale...:o). Ve Vianci nám sdělila,že některé kroky týkající se klubu (hlavně webových stránek) dělá na celoroční nátlak Libora Novotného,Pulkrábka,Šíly,Paroubka a ještě asi dvou členů.
Z jakých si soukromých důvodů nechala vymazat novou zcela standardně přijmutou členku Klubu s Mazdou MX-5.Lživě informovala o souhlasu vedení ohledně nepřijímání nových členů. Pro nepřijímání Nováková,Klempa. Pro přijímání já ,Plhák zdržel se hlasování-Třešnák.
Tudíž její nové a zcela nesmyslné rozhodnutí neplatné.
Stalo se snad někomu z vás aby jste byli takto lustrováni?!Sama ukončila naší komunikaci.Fenoménem rozhodování o druhých a jejich řízení je zřejmě pro některé lidi velmi důležitý.
Radek Plhák doménu neukradl."Ducha srazu" jsme neukradli (jak píše Šíla).... Jeho udělování je výhradně na organizátorovi srazu a nepodléhá dalšímu schvalování jak bylo na počátku domluveno.
Slohové práce Davida Šíly,moudré úvahy,zasahování do soukromých věcí,kázání a morálce napadání-škoda komentovat.Jsem trochu jinak uvažující a tak by mě samozřejmě vůbec nenapadlo pokud by příklad byla členkou klubu i jeho manželka či dcera i když on byl tak rázně proti přijetí již zmíněné.
SMS Davidovi Šílovi se týkala k mé osobě byly směrovány pouze na mě.
SMS Vaškovi Brožíkovi byl dotaz co tak rázně chce řešit ve Vianci.
Dost dobře nechápu smysl rčení-" Když jsme jezdili MX-5 tak oni ještě tahali dřevěného kačera...". Co z toho vyplývá?!?
Nepamatuji si že bychom si dříve hráli na TZV."Mazáctví" a připadá mě naprosto normální a v pořádku,že přicházejí noví ať jsou již starší či mladí.Pokud kdokoli z klubu je členem jakéhokoli dalšího klubu či sdružení (autíčkářského,šachového,golfového,akvaristického,modelářského atd.) je to jeho soukromá věc a je bezpředmětné to jakkoli komentovat.
Lukáš po tom co prodal MX-5 a o jiné dle jeho slov neuvažuje úžasně zvýšil aktivitu v organizování toho co v klubu má či nemá být-"Klobouk dolů" Též záplava citátů a mouder úžasná.Znám ještě pár dalších. Budu se dále držet svého kladiva a doufám,že Radek své posilovny.Opět nechápu pointu co z toho vyplývá.
Budeme se ale také i nadále držet MX-5 a dění okolo těchto úžasných autíček a lidí kteří je mají jako životní styl a nejenom jako chvilkovou zábavu.
Dál budeme nápomocni při jakémkoli problému na srazech i mimo něj jako doposud i když to bude hloupě napadáno jako byznys.
Dále budeme pořádat srazy,pokud bude zájem,tak obnovíme " Miata Cup". Rádi uvítáme v našem původním klubu MX-5 nové členy bez rozdílu věku,sociál. zařazení,názoru či sexuální orientace.Uvítáme i ty,kteří si nechtějí říkat " člen klubu" a nebudeme od nich vybírat žádné mimořádné poplatky.Prostě budeme pokračovat v tom,co začalo před 14 lety díky Jirkovi Lášovi.
V příspěvku Honzika Flégra "Dinosauři" nebylo sice použito vhodných výrazů,ale s podstatou souhlasím.
Jsem rád že Michal (můj synek) dal dohromady setkání 23.11.2013 v "Buči Baru" v Praze.Kdo chce a může a má blíže k našim názorům než k těm " znárodňujícím"-je vítán.Agitace Šíly u jednotlivých členů aby se tohoto setkání neúčastnili je minimálně trapná a ubohá :D Těm kteří se chtějí vytěsňovat z našeho původního klubu s tradicí a přátelstvím přeji příjemné vytěsňování.
Pokud chce kdokoli cokoli z toho co píši objasnit či zdůvodnit nebo doplnit-nedělá mě to problém.Nebude to ale prostřednictvím internetu.Spojení na mě je známé a raději se s lidmi bavím než poloanonymně píšu slohová cičení.
nedá mi to nereagovat. Asi by se dalo polemizovat, kdo se od koho odtrhl. To, že stránky si někdo nedobrovolně ponechal, neznamená to , že je automaticky ideovým nástupcem klubu. Když jsem si porovnal seznam členů obou klubů, jednoznačně mi z toho vyplynul pokračovatel tradice. Je jedno jestli nenese označení MX-5. Vůbec mi nevadí selekce jednoho do dvou klubů. Jedni mají rádi večer se "vylít jako váza", mají rádi vůni spálených pneu nebo jízdu na hranici rizika. Druhá skupina naopak vyznává "kochající se pohodovou jízdu" zaměřenou na přátelská posezení a poznávání zajímavých míst s kulturními zážitky. Nevím, zda je přesně chápán výraz INTRIKY. V rubrice v oddílu "Onás" na stránkách MX-5 je zmínka, cituji:
"Během posledního roku se od nás odtrhla skupinka lidí, kteří stejně jako my fandíme Mazdě mx5, ale jsou více uzavření a nepřijímají další členy, nicméně s nimi i nadále spolupracujeme". Nemyslíš, že zrovna toto jsou INTRIKY? Jen momochodem jsem se chtěl zeptat proč, když Ti nechala Jitka vyškrtnout (nezapsat Soňku do členství) před volbami, proč ještě Soňka není uvedená na stránkách MX-5? Velice rád bych ji popřál s novou mazdou mx-5 mnoho krásných kilometrů. Také je zavádějící, že klub nepřijímá nové členy. Já osobně jsem požádal zájemce o nové členství kte5í mne kontaktovali, že za současné situace bude vhodnější s přijetím počkat po volbách. Vysvětlil jsem jim to a nebyl s tím žádný problém. Na stránkách MX-5 jsem se dočetl, že všechny Vás spojuje jedna láska, láska k miatě. Přesvědčil jsem se ještě o jednom neméně významném aspektu, který spojuje "TEN druhý klub". A to je přátelství.
Ahoj,
tvoje první věta mi Oto připomněla hlášku na stránkách ohledně závodů, které prý pořádám. Důrazně se tam ohrazuješ proti udělování různých výjimek a zvýhodnění při závodech, aby nedošlo k poškození tvého jména. Přitom snad jediná udělená výjimka byla udělena tobě, když ti odešlo auto na akci v Písku. Jen připomenu poslední větu, že je nejdůležitější nelhat, jednat dle svého nejlepšího svědomí, měřit všem stejným metrem a neprofitovat .... atd.
Chtěl bych tě poprosit, než budeš nejen na netu osočovat kohokoliv - zameť si před vlastním prahem.
Pavel
Milý Oto,
pozorně jsem si přečetl Tvoje vyjádření a reaguji pouze na mojí větu, kterou jsi použil ve svém textu. Skutečně jsem napsal:
V době, kdy já jsem již jezdil s Miatou, oni za sebou tahali na provázku po hlavním městě kačera.
Po srazu na Karlštejně jsem si dovolil popsat pravidla udělování DUCHA SRAZU. Kdo, kdy, jak a proč.
Na to reagoval pan Jan Flegl. Co pořád řešíte za MR...!!!
Píše, že je členem klubu teprve rok. Jak může hodnotit situaci u které nebyl, o které nic neví.
Milý Oto, to není o mazáctví, jak píšeš. To je pouze o informacích. Případně o tom, kdo mu ty informace poskytne.
Nebudu večer nikam telefonovat. Nebudu posílat žádné SMS. Píšu Ti veřejně, aby si to mohl každý přečíst.
Tobě a všem ostatním přeji krásné úterní odpoledne.
Ahoj Oto,
taky k věcem které se týkají mě osobně. Jak jistě víš, mám už 6 let děti a i přes to jsem Mazdu dlouho nechtěl dát pryč. Právě situace v klubu vyvolaná tebou a Plhákem mi rozhodnutí značně ulehčila.
Do klubu jsem vložil kus svého života a hrozně mi vadí když po jeho tradicích někdo šlape. Proto se o klub zajímám dál.
Do tvého snažení s novým klubem ti přeji hodně zdaru. Hlavně nás nechte pokračovat v tradici a na naše ukradené stránky laskavě pište aspoň o vašem programu a ne lži o nás. Asi by tam toho moc nebylo. Není divu. Nový projekt bez historie a pár členy.
Oto, máš mylné informace, nebyl jsem rázně proti přejetí Soňky za člena klubu. Jednak jsem to nevěděl a také jsem o tom nehlasoval. Sám jsi konkrétně napsal:
„Pro nepřijímání Nováková,Klempa. Pro přijímání já ,Plhák zdržel se hlasování-Třešnák.“
Jen pro pořádek, by mě docela zajímalo, jak lze z tohoto zápisu usoudit, že byla přijata. Pro 2 hlasy, proti také 2 hlasy. Zřejmě asi nepočítáš ty 2 hlasy co jsou proti. Dále mě zaujala tato věta:
„Agitace Šíly u jednotlivých členů aby se tohoto setkání neúčastnili je minimálně trapná a ubohá :D Těm kteří se chtějí vytěsňovat z našeho původního klubu s tradicí a přátelstvím přeji příjemné vytěsňování.“
Díky své nenávisti jsi asi zapoměl naše křestní jména, takže na tuto tvou větu mi nezbývá než reagovat takto:
Švaňku, jsi sprostý lhář ! (blijící smajlík) Kromě toho jsi také trapný a ubohý.
Pokud chceš toto mé tvrzení rozporovat, uveď alespoň jednoho, kterého jsem přesvědčoval, aby se vašeho setkání nezúčastnil. Nicméně sdílím tvou radost nad tím, že Michal toto setkání zorganizoval. Předpokládám, že nebudete na dvou místech najednou. Řekl bych, že to udělá radost hodně lidem.
Ještě bych se vrátil k ukradené doméně, je na ní plno lží a kromě jiného píšete „jak šly naše srazy jeden za druhým“, zřejmě jste zapomněli, že Fanda klub byl založen někdy na jaře a přitom vaše srazy začínají už v roce 2007, a to konkrétně okolo švédských jezer. Kromě jiného uvádíte srazy, které žádný váš člen nepořádal, nebo jste na citovaném srazu ani nebyli. Chápu, že žádnou historii prakticky nemáte, ale chlubit se cizím peřím je poněkud dětské. Tady platí jedno z upravených Lukášových pořekadel: Kdo krade, taky lže. U vás to platí na 100%.
Je to hnus !!! Okolo švédských jezer, které pořádal Franta Bouse s Eliškou byli ještě Paroubkovi, Fialovi, Jaromír Malina a Klempovi. To je vše. Z Fanda klubu nikdo !!! Ten v té době ještě FK nebyl na světě.
Pavel Vraný
Čt, 10/31/2013 - 15:18
Trvalý odkaz
K smichu nebo k placi?
:-)
Michal Klempa
Čt, 10/31/2013 - 16:01
Trvalý odkaz
Problém s očima
Na úvod všem přeji hezký den.
Po přečtení článku z www.mx.cz jsem šel na oční. Paní doktorka se ptala co mě trápí. Řekl jsem jí, že něco čtu, ale vidím něco jiného. Prohlédla mi zrak. Pověděla mi, že vidím dobře. Zdraví že mám v pořádku. Možná na tom nebudou se zdravím tak dobře jiní.
Napsal jsem Ježíškovi. Nenos mě letos žádné dárky. Jenom mě prozraď, kdo to napsal. Zda je autor z Čech, nebo z Moravy. Ale protože jsem nebyl hodný, asi mě to neprozradí. Škoda.
Moje přání bylo abych se mohl také cítit jako kluci a holky z FANDA KLUBU ( dále jen FK ). Tak jsem si dal k obědu čočku. A ono to funguje. Také jsem se začal cítit.
Trápí mě jedna věc. Rád bych jel 23. 11. 2013 do Prahy do baru na setkání mazďáků. Pořádá to pan Otamír Švaněk a pan Michal Švaněk. Jistě by mě rádi viděli a přivítali. Ale jet tam nemohu. Musím ve stejném termínu do Vílance. Je tam totiž předvánoční setkání našeho klubu. Klubu, jehož jsem již 14 let členem. Toto setkání bývá v tuto dobu každým rokem. Je to jistě jenom nešťastná souhra náhod, že v té Praze je to zrovna ve stejném termínu! Nebo že bych se pletl?
Nejsem si vědom, že bych byl členem FK a že bych se od nich s několika lidmi v loňském roce odtrhl. Vždyť i představitelé FK jsou členy toho původního klubu z roku 1999. A dokonce kandidují do vedení. Takže jsou vlastně všude - v obou klubech. Takže se vlastně také odrhli. Nebo jak to vlastně je?
Že by se tedy vlastně odtrhl FK. Aby se mohl otevřít a mohl zadarmo přijímat nové členy. Aby nemuseli intrikovat. Mám v tom hokej! Kdo mě poradí a upřesní tuto situaci?
Nyní očekávám reakci mimo jiné i některých mladých mazďáků. V době, kdy já jsem již jezdil s Miatou, oni za sebou tahali na provázku po hlavním městě kačera. A na první setkání v roce 1999 v Ostravě, které pořádal pan Láša, jsem byt také. A jsem od té doby členem pořád stejného klubu. Již 14 let a nehodlám na tom nic měnit!!! Tak a teď suďte.
Začínám v to mít nějaký zmatek. Oblékám se. Jdu k doktorovi. Tentokrát to nebude oční. Tentokrát to bude psychiatrie. Třeba mě tam pomohou. Aspoň doufám.
Zdraví Vás Michal Klempa
Jan Paroubek
Čt, 10/31/2013 - 16:15
Trvalý odkaz
Re: Problem s ocima
Michale,
myslim, ze jsi naprosto zdrav, problem bude jinde...
...trochu mi to pripomina aktualni politickou situaci...
Robert Kačírek
Pá, 11/01/2013 - 10:54
Trvalý odkaz
Oči jsou OK, ale realita je trochu hnutá
Také se mně nějak nedaří rozklíčovat to, co jsem na zmíněných stránkách paralelního klubu fandů MX-5 přečetl. Chápu, že nechtějí volit vedení či výbor, protože obojí je pevně dané a volby by mohly přinést změny. Chápu, že nechtějí stanovovat základní pravidla fungování klubu, protože by je pak museli porušovat. Co ale nechápu je drzost prohlašovat o sobě, že neintrikují; nicméně budiž, i na Trabanta lze dát samolepku Ferrari... Ale co mě opravdu štve jsou lživé informace ohledně MX-5 klubu (teď myslím ten jediný klub, na jehož stránky píšu), které jej jednak poškozují a jednak mohou demotivovat potenciální nové členy.
Ohledně shodného data vánoční besíkdy: já jsem za to rád. Alespoň si každý může svobodně vybrat kam pojede, ale hlavně tato dichotomie znemožní poněkud schizofrení praktiky některých lidí zúčastňovat se akcí (a případně je rozvracet) klubu, jehož existenci buď popírají, pomlouvají nebo odsuzují.
Václav Brožík
Čt, 10/31/2013 - 22:41
Trvalý odkaz
Bláznům se neodporuje
Posíláme pozdravy všem z Ostravy, z lůna Klubu MX-5....:-)))
Michale, ústav doktora Chocholouška by měl vyhledat úplně někdo jiný. Předpokládám, že po té, co si v Hirošimě přečetli o lásce některých Čechů k lásce k jednomu z jejich modelů, se zpamatovávají ještě do dnes. Je hloupé to takhle napsat, ale doufám, že ve Vilanci společnými rozumnými kroky rázně a jednou provždy skoncujeme s těmito nechutnostmi. Je nedůstojné vůbec jakkoliv reagovat na připravené a detailně promyšlené provokace.
Přeji všem hezkou dobrou noc
David Šíla
Pá, 11/01/2013 - 02:34
Trvalý odkaz
Opět naše ukradená doména
pro nezasvěcené opíši co se dá na ní najít :
V roce 2014 to bude již 15 let od založení prvního MX5 klubu v České republice panem Jiřím Lášou v Ostravě a dva naši členové byli na jeho prvním srazu. Další léta se nesly ve znaku transformací a vzniků dalších uskupení a klubů, které skončily během posledních 8 let a cítíme se ideovými nástupci tohoto původního klubu.
Tyto stránky se staly oficiálním zastoupením FAN KLUBU MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA, přímo v továrně Mazdy v Hirošimě. Tak byl tento klub nazván a uveden na stránkách Mazdy ČR.
Založili jsme zde okruhové závodění s Mazdou mx5 pod názvem Miata cup, kde se pokoušíme zlepšit jak součástky na našich autech, tak i ty mezi volantem a pedály. Během posledního roku se od nás odtrhla skupinka lidí, kteří stejně jako my fandíme Mazdě mx5, ale jsou více uzavření a nepřijímají další členy, nicméně s nimi i nadále spolupracujeme.
Ostatní odstavce jsou totožné s původním obsahem.
Není mi zcela jasné co autor zamýšlel, neboť některé věty jsou zavádějící a jiné obsahují lživé informace. Je poněkud komické, že ty dva co byly v Ostravě na prvním srazu a kterými se tolik chlubí (od nás tam byl tuším Michal Klempa), tak za těch 15 let poněkud zesenilněli a zapomínají, neboť první klub panem Lášou nebyl založen v Ostravě roku 1999, ani na Zadově roku 2000, ale až v roce 2001 v Kutné Hoře a jeho název byl "CZECH OWNERS MX-5 CLUB". To jen pro úplnost. Dost mi uniká drzost autorů se cítit ideovými nástupci, neboť v tomto klubu se nekradlo, nepodvádělo, neintrikovalo a nikdo nikoho nenasíral. Prostě jsme se na sebe těšili. Titulovali jsme se kamarádi, nikoliv bývalý kamarádi, jak má nejmenovaný O. Švaněk v oblibě. Navíc mě zaráží, že za těch 15 let ani neví jak se to nepohodlné auto vlastně jmenuje. Opět pro nezasvěcení, kteří netuší jaké nápisy na autě mají – je to MX-5, nikoliv mx5, mxka, emikspět či jak to nazývají. To mě tahá za nervy stejně jako falešná hudba linoucí se z garáže. Jiří Láša tedy určitě nemohl založit „MX5 klub“. Na to byl totiž dost inteligentní. Chlapci, jediné co můžete cítit, je zápach z ukradené domény a dalších drobností, ale to zřejmě u Vás nehrozí.
Jaké a kolik klubů skončilo během posledních 8 let nevím, ani jsem žádnou takovou statistiku nečetl. Ale vím o jednom, který vznikl letos na jaře. Říkají si různě, podle toho co se zrovna hodí. Nejdříve to bylo uskupení, pak FUNKLUB, teď už dokonce „FAN KLUB MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA“. Prezentují se na stránkách, které ukradli našemu klubu, tedy nám všem. Aby bylo jasno. Ideální název jejich klubu by spíše měl být „KZ MX-5 banánová republika“ (klub zlodějů). Kromě domény nám ještě stihli ukrást „ducha srazu“, teď i celý klub. Komedianti. Doufám, že už nemáme nic, co by se ještě ukrást dalo. Ještě jsem zapoměl na fakt, že do svého kalendáře si napsali srazy inzerované u nás. Nějak se mi k tomuto Fanda klubu hodí i název „modré straky“.
Pokud se zamyslím nad tématem, kdo by měl být ideovým nástupcem původního klubu (i když ten který jmenují neexistoval – založen byl pod jiným jménem a o 2 roky později), tak "CZECH OWNERS MX-5 CLUB" přešel plynule pod klub s názvem „MX-5 Klub Česká republika“. Tento klub se nerozpadl, existuje je dál a jsou v něm stále stejní členové stejně jako vloni, předloni, atd. A zatím má stále stejné vedení. Pouze se od nás odělil zloděj a několik jeho fanynek. Je naše velká chyba, že jsme byli až moc slušní a dotyčného jsme nevyhodili hned. Mohli jsme si ušetřit spousty nesmyslných a nikam nevedoucích debat, neboť s dotyčnými se prostě diskutovat nedá.
Není mi jasné co se musí udělat pro to, aby továrna v Hirošime si zaregistrovala jako oficiální zastoupení jakési uskupení staré půl roku. Ale přejme jim to, třeba přestanou krást a začnou psát japonsky. Na www stránkách Mazdy ČR jsem nic takového (Fanda klub) nenašel, ale třeba jsem hledal špatně. Na tomto je zvláštní, že za těch cca 5 let co se Radek staral o naše stránky (než je ukradl) se mu něco podobného nepodařilo. Ota celou dobu ve výboru a taky nic a nejednou to jde jako po másle. Jeden nestačí zírat. Buď je to opět jedna ze lží, nebo tam zaregistrují kdejakého garážníka. Nevím, nebyl jsem tam, nezajímal jsem se o to, na naše srazy to stejně nemá vliv.
Třetí odtavec je opět samá perla. Že prý založili závodění s „Mazdou mx5“. Jednak by mě zajímalo, kdo ho skutečně založil – mám pocit, že se kolem toho motal Libor Novotný, Petr Zábrž, Lukáš Fiala. Ale kdo z Fanda klubu – to nevím. Mám pocit, že žádný Fanda klub v té době neexistoval. A hlavně existuje nějaké auto mx5 ? Pokud si dobře pamatuji, tak pod obchodním označením „mx5“ se prodávala databanka od Psionu. Ale v té době si většina členů Fanda klubu hrála s kačerem. Jak je dále ve jmenovaném odstavci psáno, tak ale netuším, zda se odtrhla skupinka od Miata Cupu nebo od našeho klubu. Vzhledem k tomu, že na těchto stránkách je inzerováno, že se leteos Miata Cup nejede, tak usuzuji, že tato informace se týká našeho klubu. Co se týká uzavřenosti klubu a jakési odtržení – velmi komická věta. Soudný člověk ví jak to bylo a jen blázen to může popsat tak, jak je uvedeno na ukradených stránkách. Nechápu, jak se mohu odtrhnout od něčeho co neexistuje. A o uzavřenosti našeho klubu nemůže být řeč. Tedy pokud není myšleno to, že naše vedení odmítlo přijmout za nového člena Soňku, kterou nám Ota chtěl nacpat do klubu těsně před volbami (a prý že neintrikuje … chacha). Opět nechápu 2 věci, proč Ota nechtěl přijmout za členy klubu všechny své předchozí pasažérky a proč už tato jmenovaná není vyfocena se svým vozem na ukradených stránkách ?
Komentovat shodné datum ukončení jejich sezóny a naší snad ani nemá smysl. Naopak bych tímto chtěl jejich představitelům pro Čechy a pro Moravu poděkovat, že se na našem setkání nemusíme s nimi potkat. Stejně s námi letos moc nejezdili (jedině Karlštejn, ale to zřejmě nebyl náš sraz, Valašsko záměrně nejmenuji) a většinu z nich stejně ani neznám. Chlapci, koněčně jste pro svůj bývalý klub udělali něco dobrého. Ti co vědí kde je jejich místo, tak ví kam pojedou, a ti co neví který klub je jejich srdci bližší, tak ti se musí pro něco rozhodnout …. Těm jste udělali problém. Mě (a domnívám se že i spoustě dalším) tedy určitě ne. Takže ještě jednou díky…..
Na závěr bych chtěl popřát budování FAN KLUBU MAZDY MX-5 ČESKÁ REPUBLIKA do BIG nebo PIG (nevím teď co je správně) rozměrů za použití ukradených strýnek. Strčte si laskavě ukradenou doménu do zad…, přestaňte se o nás otírat (tedy pokud jsou Vám vzpomínky na strávených 14 let v našem klubu milé) a dejte nám už jednou provždy pokoj.
David Šíla
Lukáš Fiala
So, 11/02/2013 - 08:50
Trvalý odkaz
Web
Myslím, že tohle je vyvrcholení celé anabáze. Na druhou stranu je z tohoto výplodu cítit velká nejistota sama sebou. Jak někdo začne napadat druhého protože sám nemá co nabídnout je to začátek konce. Bohužel kdo nezná pozadí a zloděje s Otou, tak může mít do prvního setkání s nimi pocit, že by to tak mohlo být. To už se nedá nic dělat. Musíme to hold chvilku vydržet. Navrhuji vymezit se proti nim krátkým, stále zobrazovaným textem na úvodní straně, aby lidi měli aspoň informaci o tom, že je to lživé a vycucané z prstu.
Nevím, nejsem textař, ale co třeba:
"Informace k webovým stránkám MX-5.cz
Webová adresa mx-5.cz se dříve nacházela ve vlastnictví MX-5 klub Česká republika. Bohužel byla odcizena Radkem Plhákem. Nyní jsou na ní zveřejňovány lživé informace o našem klubu.
MX-5 klub Česká republika se distancuje od obsahu a informací uvedené na adrese mx-5.cz.
Omlouváme se za nepřehlednou situaci a zveme Vás do klubu s tradicí a přátelstvím.
Členové klubu MX-5 klub Česká republika"
Jinak všechny zdravím a přeji pohodlné přečkání zimy pro vaše auta. :-)
ps. Lidová moudrost nám dává naději. :-)))
Na každou svini se vaří voda.
Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.
Na každého jednou dojde.
Čestný člověk má rovný hřbet i řeč.
Dobré svědomí nadevšechno jmění.
Drž se ševče svého kopyta. (nebo třeba kladiva, nebo posilovny)
Kdo co zaseje, to taky sklidí.
Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.
A pro tuto situaci nejvhodnější:
Kdo lže, ten i krade! :-))
Pavel Vraný
Ne, 11/03/2013 - 12:16
Trvalý odkaz
Web
Rozhodně souhlasím s navrženým textem i s jeho umístěním na úvodní stránku.
Za tu lidovou moudrost si koleduješ Lukáši o SMS :-) .
David Šíla
Ne, 11/03/2013 - 13:58
Trvalý odkaz
Re Web
Také připojuji souhlas s navrženým textem a s jeho umístěním na náš web v době co nejkratší. A SMS se nebojte, je to alespoň důkaz, že dotyčný na Vás usilovně myslí...... Mě třeba poslední přišla v pátek v půl jedenácté večer. Její obsah odpovídal pozdní hodině.
Václav Brožík
Ne, 11/03/2013 - 14:04
Trvalý odkaz
sms
Ahoj Davide.
Mně taky v pátek přišla sms, ale ve 22:05 hod.........
Lukáš Fiala
Ne, 11/03/2013 - 14:51
Trvalý odkaz
SMS
Tak SMS mám ze soboty ve 20:06h.
Trochu jsem přemýšlel o tom textu a bohužel jsem došel k závěru, že prohlašovat o někom, že něco odcizil přičemž je doména prokazatelně v jeho držení je asi trestné. :-)) Zákon bohužel asi nebude pamatovat na morální právo. A čert ví kam jsou někteří schopni zajít. Asi by to muselo být nějak takto:
"Informace k webovým stránkám MX-5.cz
Webová adresa mx-5.cz se dříve nacházela ve vlastnictví členů MX-5 klubu Česká republika. Následně byla v dobré víře přenechána Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval. Nyní jsou na ní bohužel zveřejňovány lživé informace o našem klubu.
MX-5 klub Česká republika se distancuje od obsahu a informací uvedené na adrese mx-5.cz.
Omlouváme se za nepřehlednou situaci a zveme Vás do klubu s tradicí a přátelstvím.
Členové klubu MX-5 klub Česká republika"
Ahoj.
David Šíla
Ne, 11/03/2013 - 15:52
Trvalý odkaz
Re SMS
větu "přenechána Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval" bych zaměnil za "propůjčena Radku Plhákovi který ji dočasně spravoval. V poslední době ji klubu odmítá vrátit zpět."
Jitka Nováková
Ne, 11/03/2013 - 17:29
Trvalý odkaz
kdo tedy lže?
Vážené a milé členky, vážení a milí členové Klubu MX-5,
děkuji všem za Vaše příspěvky, se kterými jednoznačně souhlasím. Souhlasím i s umístěním krátkého informačního textu na našich stránkách, tak jak navrhuje Lukáš, s úpravou od Davida.
Sice jsem byla Otou Švaňkem nazvána arogantní lhářkou (i když ani nevím, čím jsem si to zasloužila), pan Švaněk mě pomlouvá, kde může. Jeden ze členů mi sdělil, že ví od Oty o mém e-mailu, který jsem poslala jeho přítelkyni a ve kterém jsem ji napadla. Přikládám celé znění výše zmíněného e-mailu (pouze jsem vymazala jméno oslovené přítelkyně). Můžete se přesvědčit o tom, že jeho přítelkyni nenapadám a co se asi panu Švaňkovi nelíbilo. Nejspíš ta skutečnost, kterou jsem tam o něm napsala…
Ahoj ….,
nejdříve Tě srdečně zdravím. Asi se divíš, že ti píšu, ale nejspíš tušíš proč.
Požádala jsem Martina Třešńáka, aby Tě odstranil ze seznamu členů a zrušil Ti přístup do členské části klubových stránek.
Ota Tě tam přihlásil nestandardním způsobem, přes můj nesouhlas a v rozporu s tím, co se v poměru 4 : 1 odsouhlasilo a je vyvěšeno na stránkách.
Vím, že Ota nechce dodržovat pravidla a řády, nechce být nějak omezován, ale s tímto opravdu nemohu souhlasit. Jde mi o princip a o to, že bylo něco odsouhlaseno. A velice mě uráží, že mě Ota nazývá arogantní lhářkou, což vůbec nechápu proč a určitě si to líbit nenechám.
Chtěli jsme vše řešit klidnou cestou a pokud možno co nejspravedlivěji. Nedali jsme na řeči některých členů, kteří chtěli vyloučit nejenom Radka, ale i Otu. Teď vidím, že to byla nejspíš chyba. On se to každý bojí říct nahlas, aby si to s někým nerozházel, já si tím taky nechtěla špinit ruce. A klávesnice jak na mobilu, tak v počítači unese hodně, to je mocná čarodějka. Asi se mělo vše řešit radikální cestou, udělat anketu "Radka vyloučit x nevyloučit" a Ota by si pak musel vybrat na čí straně zůstane. Oty jsem si vážila, nejenom za dlouholeté členství, ale i za všechno, co pro klub udělal. Ale on se strašně změnil, to už není ten Ota. Možná to přinesla doba...
Omlouvám se, pokud jsem Tě tímto e-mailem obtěžovala, ale považovala jsem za svou povinnost Tě informovat. Ota se mnou nadále odmítá komunikovat, což plně respektuji. Já budu mít třeba klidnější spaní. Ty jeho večerní SMS a telefonické monology mně opravdu na klidu nepřidaly.
Přeji příjemný den. S pozdravem Jitka Nováková
Jak se říká “potrefená husa nejvíc kejhá“. No a pan O. Švaněk mě nejen pomlouvá, ale už mě ani nezdraví. To je charakter…co?
Přeji Vám příjemné listopadové dny a těším se na viděnou ve Vílanci.
Otamír Švaněk
Po, 11/11/2013 - 09:18
Trvalý odkaz
Nebezpečný internet skutečně
Nebezpečný internet skutečně je-kdokoli může napadnout kohokoli z čehokoli a pravda je nepodstatná.Pokud se napadený brání je to podezřelé,pokud nereaguje je to podezřelé též.Chci vám sdělit několik skutečností. A je pouze na vás zda chcete vnímat.
Jitka Nováková ignoruje legitimně vámi volené vedení klubu a v průběhu sezony mě sdělila,že vedení klubu je již tříčlené (dle jejího pocitu) a nejenom že se mnou a Radkem Plhákem nebude cokoli klubového konzultovat,ale ani nás o tom informovat.Nerespektuje výsledky ankety členů klubu (kterou opět vymyslela sama). Zasahuje organizátorům srazů do jejich srazu.Odmítla osvětlení odčerpání peněz z klubové pokladny Liborem Novotným na neexistující webové stránky (resp. nefungující) a přitom pasovala sama sebe na jakousi vrchní finanční kontrolu klubu.Nerespektuje skutečnosti že vedení klubu je pětičlené,presidentka je mluvčí vedení a nikoli jejich nadřízená s větším právem rozhodovat. Lživě informovala členy klubu o tom, že na "Karlštejn Tour 2013" byla pomoc Radkovi Kejklíčkovi zbytečná (možno ověřit).O pomoc v tomto případě byl požádán David Šíla,ale...:o). Ve Vianci nám sdělila,že některé kroky týkající se klubu (hlavně webových stránek) dělá na celoroční nátlak Libora Novotného,Pulkrábka,Šíly,Paroubka a ještě asi dvou členů.
Z jakých si soukromých důvodů nechala vymazat novou zcela standardně přijmutou členku Klubu s Mazdou MX-5.Lživě informovala o souhlasu vedení ohledně nepřijímání nových členů. Pro nepřijímání Nováková,Klempa. Pro přijímání já ,Plhák zdržel se hlasování-Třešnák.
Tudíž její nové a zcela nesmyslné rozhodnutí neplatné.
Stalo se snad někomu z vás aby jste byli takto lustrováni?!Sama ukončila naší komunikaci.Fenoménem rozhodování o druhých a jejich řízení je zřejmě pro některé lidi velmi důležitý.
Radek Plhák doménu neukradl."Ducha srazu" jsme neukradli (jak píše Šíla).... Jeho udělování je výhradně na organizátorovi srazu a nepodléhá dalšímu schvalování jak bylo na počátku domluveno.
Slohové práce Davida Šíly,moudré úvahy,zasahování do soukromých věcí,kázání a morálce napadání-škoda komentovat.Jsem trochu jinak uvažující a tak by mě samozřejmě vůbec nenapadlo pokud by příklad byla členkou klubu i jeho manželka či dcera i když on byl tak rázně proti přijetí již zmíněné.
SMS Davidovi Šílovi se týkala k mé osobě byly směrovány pouze na mě.
SMS Vaškovi Brožíkovi byl dotaz co tak rázně chce řešit ve Vianci.
Dost dobře nechápu smysl rčení-" Když jsme jezdili MX-5 tak oni ještě tahali dřevěného kačera...". Co z toho vyplývá?!?
Nepamatuji si že bychom si dříve hráli na TZV."Mazáctví" a připadá mě naprosto normální a v pořádku,že přicházejí noví ať jsou již starší či mladí.Pokud kdokoli z klubu je členem jakéhokoli dalšího klubu či sdružení (autíčkářského,šachového,golfového,akvaristického,modelářského atd.) je to jeho soukromá věc a je bezpředmětné to jakkoli komentovat.
Lukáš po tom co prodal MX-5 a o jiné dle jeho slov neuvažuje úžasně zvýšil aktivitu v organizování toho co v klubu má či nemá být-"Klobouk dolů" Též záplava citátů a mouder úžasná.Znám ještě pár dalších. Budu se dále držet svého kladiva a doufám,že Radek své posilovny.Opět nechápu pointu co z toho vyplývá.
Budeme se ale také i nadále držet MX-5 a dění okolo těchto úžasných autíček a lidí kteří je mají jako životní styl a nejenom jako chvilkovou zábavu.
Dál budeme nápomocni při jakémkoli problému na srazech i mimo něj jako doposud i když to bude hloupě napadáno jako byznys.
Dále budeme pořádat srazy,pokud bude zájem,tak obnovíme " Miata Cup". Rádi uvítáme v našem původním klubu MX-5 nové členy bez rozdílu věku,sociál. zařazení,názoru či sexuální orientace.Uvítáme i ty,kteří si nechtějí říkat " člen klubu" a nebudeme od nich vybírat žádné mimořádné poplatky.Prostě budeme pokračovat v tom,co začalo před 14 lety díky Jirkovi Lášovi.
V příspěvku Honzika Flégra "Dinosauři" nebylo sice použito vhodných výrazů,ale s podstatou souhlasím.
Jsem rád že Michal (můj synek) dal dohromady setkání 23.11.2013 v "Buči Baru" v Praze.Kdo chce a může a má blíže k našim názorům než k těm " znárodňujícím"-je vítán.Agitace Šíly u jednotlivých členů aby se tohoto setkání neúčastnili je minimálně trapná a ubohá :D Těm kteří se chtějí vytěsňovat z našeho původního klubu s tradicí a přátelstvím přeji příjemné vytěsňování.
Pokud chce kdokoli cokoli z toho co píši objasnit či zdůvodnit nebo doplnit-nedělá mě to problém.Nebude to ale prostřednictvím internetu.Spojení na mě je známé a raději se s lidmi bavím než poloanonymně píšu slohová cičení.
Pa a pěkný den Ota Švaněk
Václav Červenka
Po, 11/11/2013 - 14:04
Trvalý odkaz
RE: Nebezpečný internet skutečně. Oťíku,
nedá mi to nereagovat. Asi by se dalo polemizovat, kdo se od koho odtrhl. To, že stránky si někdo nedobrovolně ponechal, neznamená to , že je automaticky ideovým nástupcem klubu. Když jsem si porovnal seznam členů obou klubů, jednoznačně mi z toho vyplynul pokračovatel tradice. Je jedno jestli nenese označení MX-5. Vůbec mi nevadí selekce jednoho do dvou klubů. Jedni mají rádi večer se "vylít jako váza", mají rádi vůni spálených pneu nebo jízdu na hranici rizika. Druhá skupina naopak vyznává "kochající se pohodovou jízdu" zaměřenou na přátelská posezení a poznávání zajímavých míst s kulturními zážitky. Nevím, zda je přesně chápán výraz INTRIKY. V rubrice v oddílu "Onás" na stránkách MX-5 je zmínka, cituji:
"Během posledního roku se od nás odtrhla skupinka lidí, kteří stejně jako my fandíme Mazdě mx5, ale jsou více uzavření a nepřijímají další členy, nicméně s nimi i nadále spolupracujeme". Nemyslíš, že zrovna toto jsou INTRIKY? Jen momochodem jsem se chtěl zeptat proč, když Ti nechala Jitka vyškrtnout (nezapsat Soňku do členství) před volbami, proč ještě Soňka není uvedená na stránkách MX-5? Velice rád bych ji popřál s novou mazdou mx-5 mnoho krásných kilometrů. Také je zavádějící, že klub nepřijímá nové členy. Já osobně jsem požádal zájemce o nové členství kte5í mne kontaktovali, že za současné situace bude vhodnější s přijetím počkat po volbách. Vysvětlil jsem jim to a nebyl s tím žádný problém. Na stránkách MX-5 jsem se dočetl, že všechny Vás spojuje jedna láska, láska k miatě. Přesvědčil jsem se ještě o jednom neméně významném aspektu, který spojuje "TEN druhý klub". A to je přátelství.
Pavel Vraný
Po, 11/11/2013 - 15:56
Trvalý odkaz
kdokoli může napadnout kohokoli z čehokoli
Ahoj,
tvoje první věta mi Oto připomněla hlášku na stránkách ohledně závodů, které prý pořádám. Důrazně se tam ohrazuješ proti udělování různých výjimek a zvýhodnění při závodech, aby nedošlo k poškození tvého jména. Přitom snad jediná udělená výjimka byla udělena tobě, když ti odešlo auto na akci v Písku. Jen připomenu poslední větu, že je nejdůležitější nelhat, jednat dle svého nejlepšího svědomí, měřit všem stejným metrem a neprofitovat .... atd.
Chtěl bych tě poprosit, než budeš nejen na netu osočovat kohokoliv - zameť si před vlastním prahem.
Pavel
Michal Klempa
Út, 11/12/2013 - 12:47
Trvalý odkaz
Vyjádření
Milý Oto,
pozorně jsem si přečetl Tvoje vyjádření a reaguji pouze na mojí větu, kterou jsi použil ve svém textu. Skutečně jsem napsal:
V době, kdy já jsem již jezdil s Miatou, oni za sebou tahali na provázku po hlavním městě kačera.
Po srazu na Karlštejně jsem si dovolil popsat pravidla udělování DUCHA SRAZU. Kdo, kdy, jak a proč.
Na to reagoval pan Jan Flegl. Co pořád řešíte za MR...!!!
Píše, že je členem klubu teprve rok. Jak může hodnotit situaci u které nebyl, o které nic neví.
Milý Oto, to není o mazáctví, jak píšeš. To je pouze o informacích. Případně o tom, kdo mu ty informace poskytne.
Nebudu večer nikam telefonovat. Nebudu posílat žádné SMS. Píšu Ti veřejně, aby si to mohl každý přečíst.
Tobě a všem ostatním přeji krásné úterní odpoledne.
Lukáš Fiala
Út, 11/12/2013 - 14:13
Trvalý odkaz
Oto
Ahoj Oto,
taky k věcem které se týkají mě osobně. Jak jistě víš, mám už 6 let děti a i přes to jsem Mazdu dlouho nechtěl dát pryč. Právě situace v klubu vyvolaná tebou a Plhákem mi rozhodnutí značně ulehčila.
Do klubu jsem vložil kus svého života a hrozně mi vadí když po jeho tradicích někdo šlape. Proto se o klub zajímám dál.
Do tvého snažení s novým klubem ti přeji hodně zdaru. Hlavně nás nechte pokračovat v tradici a na naše ukradené stránky laskavě pište aspoň o vašem programu a ne lži o nás. Asi by tam toho moc nebylo. Není divu. Nový projekt bez historie a pár členy.
David Šíla
Pá, 11/22/2013 - 17:17
Trvalý odkaz
Určtě k smíchu
Oto, máš mylné informace, nebyl jsem rázně proti přejetí Soňky za člena klubu. Jednak jsem to nevěděl a také jsem o tom nehlasoval. Sám jsi konkrétně napsal:
„Pro nepřijímání Nováková,Klempa. Pro přijímání já ,Plhák zdržel se hlasování-Třešnák.“
Jen pro pořádek, by mě docela zajímalo, jak lze z tohoto zápisu usoudit, že byla přijata. Pro 2 hlasy, proti také 2 hlasy. Zřejmě asi nepočítáš ty 2 hlasy co jsou proti. Dále mě zaujala tato věta:
„Agitace Šíly u jednotlivých členů aby se tohoto setkání neúčastnili je minimálně trapná a ubohá :D Těm kteří se chtějí vytěsňovat z našeho původního klubu s tradicí a přátelstvím přeji příjemné vytěsňování.“
Díky své nenávisti jsi asi zapoměl naše křestní jména, takže na tuto tvou větu mi nezbývá než reagovat takto:
Švaňku, jsi sprostý lhář ! (blijící smajlík) Kromě toho jsi také trapný a ubohý.
Pokud chceš toto mé tvrzení rozporovat, uveď alespoň jednoho, kterého jsem přesvědčoval, aby se vašeho setkání nezúčastnil. Nicméně sdílím tvou radost nad tím, že Michal toto setkání zorganizoval. Předpokládám, že nebudete na dvou místech najednou. Řekl bych, že to udělá radost hodně lidem.
Ještě bych se vrátil k ukradené doméně, je na ní plno lží a kromě jiného píšete „jak šly naše srazy jeden za druhým“, zřejmě jste zapomněli, že Fanda klub byl založen někdy na jaře a přitom vaše srazy začínají už v roce 2007, a to konkrétně okolo švédských jezer. Kromě jiného uvádíte srazy, které žádný váš člen nepořádal, nebo jste na citovaném srazu ani nebyli. Chápu, že žádnou historii prakticky nemáte, ale chlubit se cizím peřím je poněkud dětské. Tady platí jedno z upravených Lukášových pořekadel: Kdo krade, taky lže. U vás to platí na 100%.
Michal Klempa
Pá, 11/22/2013 - 20:01
Trvalý odkaz
LOUPEŽ
Je to hnus !!! Okolo švédských jezer, které pořádal Franta Bouse s Eliškou byli ještě Paroubkovi, Fialovi, Jaromír Malina a Klempovi. To je vše. Z Fanda klubu nikdo !!! Ten v té době ještě FK nebyl na světě.
Ukradli to a chlubí se tím.